Idol på Gran Canaria

Tycker inte ni precis som jag att det var lite fel att Robin E åkte ur idol? Liksom.. Förlåt mig ni Johan-älskare men hans röst.. Den håller inte. Skulle han vinna så skulle jag skratta. Jag tycker att Robin B eller Kevin ska vinna. Robin Bs röst är nice, äkta min stil på röst. Självklart är Kevin den självklara vinnaren. Men om det mot förmodan inte skulle bli så, så tycker jag Robin B. Och sen kom Robin E... Men ja, nu är han ju borta.

Förresten, så.. Idoldeltagarna hade ju varit på canarieöarna i veckan. Och när de filmade från hotellet så kände jag igen mig, och så kommer mamma och säger att det var väl där vi var? Och det var det ju! Vi bodde på hotellet de bodde på. Det var ju lite skumt, av alla hotell på den ön. Det var inte så bra väder när vi var där. Vi bodde längst upp i ett hörn, så man kunde knappt gå ut på vår balkong för att det blåste för mkt. Men det var coolt att se när de skithöga vågorna sköljde över strandpromenaden och in på vårt poolområde och ner i vår pool, haha. Det var rätt länge sen, för jag kommer ihåg att jag köpte en skitful klämma på en affär med masa onödiga saker i. Men då tyckte ja att det var jättebra saker! Köpte säkert nått mer fult.. Nått äckligt smink tror jag. Usch!


Klockan är snart ett. Jag funderar på om jag ska ta en huvudvärkstablett eller bara gå och sova? ...

Tänkte ställa en dagens femte fråga men jag tror jag hoppar det.

Jag tänker den i huvudet istället, för jag kommer ändå aldrig få något svar här.

Så då kan det lika gärna få va!

(Spanien 08) Ta mig utomlands..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback