It's a cold and it's a broken halleluja

Varning för tråkigt inlägg :)

Idag vaknade jag med huvudvärk, no kidding?!
Jag behövde inte komma till jobbet innan, så vi åkte till doktorn direkt.
Vad vi kom fram till där vet jag inte riktigt...
Att jag troligtvis inte har några värre sjukdomar
Fast det vet de förstås inte säkert förrän jag tagit ett blodprov/en sänka
Och det gjorde jag ju inte...
Troligtvis så är det en blandning mellan migrän och spännings/stresshuvudvärk
Vi kom fram till att jag hatar mitt jobb,
att jag får huvudvärk såfort jag kommer dit, typ.
99% av tiden iaf.
Fast egentligen så tycker jag det är kul men inte när man har huvudvärk..

Vi kom också fram till att jag även har huvudvärk när jag inte jobbar,
att jag kan få huvudvärk för minsta lilla.
Och att han inte riktigt visste vad han skulle göra åt mig

När vi gick därifrån så var jag ledsen,
att han inte hade hittat nått större fel på mig som bara kunde åtgärdas.
Nu är jag stuck med detta, och jag vet inte vad jag ska göra för att må bra igen.

Jag fick en starkare huvudvärksmedicin som jag ska ta när det är som värst,
så att jag inte blir helt nergrodd här i soffan/sängen för att jag inte kan göra något annat när jag har ont.
Men hur ont det än gör när det gör som ondast så är det minst lika jobbbigt att gå runt med ''medel-huvuvärk' i en hel dag.
Det tär på en såååå hårt, man mår aldrig bra.
Det ligger som ett cementtäcke över huvudet, dag ut och dag in.
Jag har haft ont i huvudet konstant nu i flera dagar, utan uppehåll.
Mer eller mindre..
Usch, jag ville bara att jag skulle ha någon jävla tumör som de kunde operera bort,
eller vad som helst som man bara kunde göra något åt.
Inte detta oförklarliga

Han rekommenderade iaf att jag skulle gå till Tallhöjden som har speceiella program för spänningshuvudvärk.
Skrev också ut lite annat för min allegri..
Att vara täppt i näsan kan ju orsaka huvudvärk,
dock bra till en viss del o jag tror itne ritkigt att det är det som är mitt problem.
Sen fick jag lite tips o saker att göra såsom dricka mer, äta regelbundet m.m.

Är väldigt skeptisk till detta.
Jag vill ha ändring nu men det verkar inte som att jag kommer få det.
Vill få bort detta helvete..

Min blogg, mina bekymmer... suck :p
godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback