Haha.. ha.ha.

Hallå! Jag sitter och lyssnat på Release me med Anna Bergendahl. Så klockrent... Är det bara jag om tycker att Idol är bättre iår än de andra åren? Har precis laddat ner alla låtarna från fredagarna och de är ju skitbra!

Idag har jag typ sovit skitlänge. Sen har jag badat, fan va varm jag vart. Nästan så jag trodde min hjärna skulle börja koka!! Nejrå men nästan... Skulle färga Lindas hår också men henne har jag inte sett röken av på några timmar nu, och snart ska jag ju dra. Så det verkar inte bli något av det.. Jag vill också ha brunt hår förresten. Eller vill jag det? Jag vet inte om jag vill det. Jag vill ibland. Och ibland inte. Kanske skulle skaffa en brun peruk?

En annan låt som passar perfekt till Annas röst är Nothing compares to you.

Värk värk värk...

Ang igår..... ?????????? :S Jag ger upp! Hahah.. herre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback