18:45

Jag älskar min mamma.
Vet inte hur jag skulle klara mig utan henne, speciellt i dessa tider.

Klockan fyra kom jag hem, och nån halvtimme senare låg jag och sov.
Så ropade mamma att det var mat men jag tänkte what the fuck, jag orkar inte,
jag tänker sova för natten nu...

men liksom... vilken normal människa lägger sig klockan halv fem, tänkte jag.
Det kommer aldrig gå vägen, tänkte jag sen.
Så jag gick upp och åt vofflor istället.

Och nu sitter jag här i soffan, i vardagsrummet, och funderar.
På om jag ska gå och lägga mig typ snart eller om jag ska stanna uppe och se Grey's..
Känns skitjobbigt att vänta i två timmar och en kvart på ett program som är en timme långt,
och som man kan se i repris på söndag istället....

SNART ÄR DET FREDAG!!!!!
Inte för att jag har några planer men... bara att ta det lite lungt och sova ut skulle sitta fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback