You make me sick

Din stil gör fan så jag mår illa... USCH.

Ja hörrenini. Jag har räknat ut att jag har 10, om jag nu har räknat rätt, lektioner kvar på gymnasiet. TIO STYCKEN. Och så har jag kommit fram till att jag behöver en väska, skor, BH, strumpbyxor och leggings till studentdagen. Tur att min mamma är villig att investera i det för jag är lite short on money just nu kan man lugnt påstå. Eller egentligen har jag några hundra men sen kan man ju tänka såhär att jag har ingen aning om när jag kommer få pengar nästa gång, eller jo förhoppningsvis på studenten, men förutom det. Antagligen när jag börjar jobba i höst. Så det gäller att hushålla med det man har.

Imorgon har vi halv friluftsdag, vi ska spela minigolk. Jag tycker det är rätt roligt när det går bra, när det går dåligt är det bara frusterande. Jag hoppas på bra väder men om det blir regn har jag och Felicia kommit överens om att hon håller paraplyet över mig när jag slår och tvärtom. Fast om banerna är fyllda med vatten kan det nog bli lite svårt att spela. Du kan vi ju köpa Sanwitch i kiorren som finns där. Eller bada i kanalen. Eller bara gå hem och sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback