Släkten <3

Alltså aa.. det här var en rätt okej dag. Men så händer det ju saker som förstör i princip hela dagen och får humöret att sjunka totalt. Och det förvånar mig inte för fem öre att det är du som har med det att göra.

Förutom detta idag har jag läst Mannen utan öde, som är en rätt okej bok faktiskt till skillnad från andra böcker vi brukar få läsa i svenskan. Jag ligger lite efter i tidsplaneringen så det blir till att sträckläsa nu de kommande dagarna. Inte nog med att boken ska vara utläst, de skumma frågorna vi har fått måste man också kunna svara på.

Sen har jag övningskört med pappa och det gick bra, känns som jag börjar få koll på detta med att köra bil nu. Fast jag får fasligt ont i foten varje gång, haha.

Gårdagen hos Sara var mysig och trevlig, det är bra att ha en underbar släkt. Det blev smörgåstårta, skratt, dans, lek, prat, spel, paketöppning osv.. Var helt slut när jag kom hem.

Om fem minuter börjar One tree hill och efter det kommer reprisen av Top model. Sen ser jag nog på en film, lutar åt The Invinsible. Lugn söndag med andra ord.. Fastän jag är ledig i två dagar till. Men det är ju inte alla andra, så..

image1622
image1623
image1624
image1625
image1626
image1627
image1628image1629
image1633image1632image1631
image1630

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback