Mösspåtagningskvällen

ja, mösspåtagningskvällen då.. Satt ute och åt grillat med släkten först. Efter det kom Felicia och vi gick till Elin där alla redan var. Körde diverse lekar för att få i oss allt vi hade att dricka på den korta tiden vi hade, haha. Vid kvart i nio tog vi bussen ner på stan, till Tk, och det var väldigt smart gjort av oss. Jag hörde att man fick köa ett bra tag när man kom vid halv tio, dvs då vi skulle kommit om vi skulle ha tagit en senare buss.

Alltså jag var pepp men sen dog jag, vet inte riktigt vad som hände. Anagligen för att vi började dricka så pass mkt tidigare än vad vi brukar. Men men, tills dess då jag blev en dödis så hade jag jätteroligt! Det var lite smått jobbigt att gå hem i regnet sedan men det blev liksom lite bättre när man hade två galna killar springandes runt omkring en och lekte följa john, boxades m.m . Det roligaste på hela kvällen var verkligen när Björn kom galoperande och lyssnade till ''BÖG''. Haha, det var en syn det:)

Jag mådde illa när jag kom hem efter att ha druckit kanske lite för mycket. Min kropp pallar fan inget! Jag mår illa för minsta lilla. Så nu har jag och Simon lovat varandra en vit månad. No drinking till studenten. Det ni. Jag kommer definitivt klara det, men frågan är om storsuparn Simon kommer det. Han har lovat och jag har hotat med att göra hemska saker med mig själv om han inte klarar det. Så det är bäst för honom att han gör det. Dock har vi ett litet undantag, när jag nästa lördag ska fira min kära kusins 18årsdag får jag dricka litegranna. En alkoläsk eller så. Men ingen fylla! Och det ska bli skönt med en vit månad, jag är trött på att lägga ut pengar på dricka och sedan bara må illa.
image1611
På Elins altan

image1612
Frida strikes a pose

image1587
Elin och peddomicke, haha

image1588
Haha, micke goes evil

image1589
Micke visar sina bartenderskills :P

image1590
Frida, Felicia, Elin, Johanna!

image1591
Igen

image1592
Linnea

image1593
Sophie, Elin, Frida

image1594
Frida ser lite smått överraskad ut, haha

image1614
Fullsatt busshållsplats

image1595
Den stackars tjejen på 12 år skulle till sin pappa. Inte trodde hon att hon skulle bli attackerad av fulla ungdomar på den korta biten ner till stan

image1615
Sophie och Micke

image1616
Påväg från bussen till TK!

image1617
Det regnade:( Mikaela och Emelie!

image1596
Johanna och felicia på TK

image1597
Igen

image1598
Mikaela, Amanda, Felicia, Emelie

image1600
David

image1601
Felicia och Cicci

image1602
Felicia, David och Elin

image1603
Daniel kommer inhoppandes och David får ett utbrott

image1605
En puss, F och L

image1606
Haha David ser ut att njuta

image1607
Daniel dansade på borden :O

image1608
David och Felicia

image1609
Poserar glatt i brist på annat, haha

image1610
Björn, Crille


Kommentarer
Postat av: F

hahah, sa vi inte nåt om att det där va en fägelsehåla? :P hahaha

2008-05-02 @ 18:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback