Minigolf! Eller bangolf som proffsen säger ;)

Haha. Inatt vaknade jag av att jag stod mitt i rummet, skrikandes med en hårsprayflaska i handen. Jösses amalia, jag undrar om jag är en fara för mig själv? Tänk om jag tex. skulle ha sprutat hårspray i mina egna ögon i sömnen? Aj. Jag la mig iaf i sängen igen och försökte sova men mitt hjärta dunkadei 120 och jag var helt uppe i varv. Det är en upplevelse i sig att vakna av att man själv skriker för livet. Det gjorde jag visserligen inte denna gång, men har gjort det tre gånger förut.

Jaja, idag har vi haft halv friluftsdag som sagt. Jag skulle få äran att introdusera minigolf för Felicia, som aldrig hade spelat det. Haha, jag hade redan förutsett att hon skulle tappa tålamodet rätt snabbt när bollen vägrar gå i hålet. För jag är likadan. Men jag har faktiskt lärt mig att tona ner min irritation lite. Det hade inte Felicia, eftersom det var hennes första gång, och några banor fick ta en del smällar pga. det, haha.

Jag gick hem och sov efter det och sen jag har pluggat lite smått.. Internationella relationerprov imorgon. Hatar det ämnet. Efter det provet och det inlämnade arbetet behöver jag aldrig mer ha det, känns nice. Jag hatar internationella relationer, vad det nu ens ÄR, och politik och allt som har med det att göra. Det är fan inte kul att läsa 24 sidor när man inte ens fattar hälften av det som står och sedan ska man då LÄRA sig det som man inte fattar. Hehehehe. Ne.
image1644
image1645
image1646
image1647
Det är rätt fint där nere vid minigolfbanan. Där borde vi ha picknick någon gång, tjejer

Kommentarer
Postat av: Johanna

Picknick it is!

Postat av: kussebusse

jag, sophie å janis har haft picknick där 2 ggr :D, det är supermys, så det ska vi lätt ha ^^, sen sa vi idag att vi borde ha kubbkväll där, as nice!

haha, det där med dina drömmar asså, i danmark, shieeeet vad du skrämde livet ur mig när du skrek, oj oj oj, trodde typ huset brann eller nått XD..

LOVE

2008-05-24 @ 01:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback