7 maj

Jag hann läsa klart boken igår, 120 sidor i en bok full av mil-långa meningar läste jag. Rätt starkt jobbat. Det visade sig att det var jag, Felicia och två till som hade läst klart boken. Av alla i min klass. Plus till oss eller vaaad.

Efter skolan mötte jag Sara på stan för ett ärende. Sen köpte jag festisar m.m och åkte hem. Ville sova, för det sved nått förjävligt, och gör fortfarande, i halsen. Och i näsan. Och mitt huvud är tjockt och jag är helt varm. Usch, jobbigt. Jag orkar inte drabbas av någon sjukdom igen. Men hur som helst så kunde jag inte sova så jag låg och såg på project runway, desperate housewives, how i met your mother, Americans funniest homevideos, joey, unga mödrar osv.. Fastän allt jag ville var att sova. Men det gick tydligen inte. Sen åt jag och så kollade jag på greys.. Undra hur många timmar jag har kollat på tv idag.

Gick och la mig klockan 12 ca, inatt. somnade efter 02.00.. Jävla svidande kittlande kliande hals. Jag kommer få ryck inatt om jag ligger mer än ens en kvart. Då tänker gå upp och baka eller nått. I ren protest. Allt för att bli så trött att jag somnar trots att varje andetag jag tar gör att ett kittlar till så jävla fittirriterande i halsen. Jag tycker det är något av det värsta som finns!!!!

Idag är väl förresten Ragnhilds studentskiva som jag faktiskt hade velat gå på, om omständigheterna hade varit annorlunda. Om jag hade fått dricka, haft pengar och om Sara inte hade haft ett nationellt prov imorgon och om Johanna inte hade varit i New York. Sen skulle jag hellre sett att det varit på ett annat ställe än Hamn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback