S.U.G

Alltså va i helvete!!!


Lov........ Och jag ligger med feber och huvudvärk. Ingen som helst energi i kroppen, helt svag och dåsig. Släkta lampor och laddaren till datorn urdragen (skärmen blir ljusare när den är i) .... Trött jag blir :(

Dagen började iallafall bra, släkt kom på fika. Pappa firades. Några gick, några stannade kvar.. Påskmiddag åts. Dock inte det godaste jag vet, men det funkade. Nån gång efter det som jag började få ont i huvudet. Sen planerade Sara och jag kvällen, vi och tjejerna skulle till Viktor dit en del andra skulle också. Kände att jag inte direkt var på topp men sket i det. Sen lite innan vi skulle åka fick jag för mig att ta tempen så det gjorde jag och visade sig som jag trott att jag hade feber.. Alltså åh. Hatar hur man blir, helt jävla död och svag, orkar ingenting.. Blir fan anfådd bara av att skriva det här, haha! Men vi drog till Sophie iaf och därifrån skulle vi ta bussen till Viktor men då kände jag verkligen att ne jag pallar inte detta, så åkte hem istället.. Släckte alla lampor, la mig under täcket. Låg i någon timme eller så, nu känns det något bättre iaf.. Men jag blir så arg. Såklart..... Första dagen på lovet. Såklart.
image1473

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback