Skönt med helg..

Hej! Dagen: Hade engelska, fick tillbaka reading-provet som jag har gott och oroat mig för hela lovet. Fick ETT poäng från MVG. Nice med tanke på att jag var orolig över om jag ens skulle klara det, men så frustrerande. Jag hatar när det blir så. Ett litet dumt poäng... Blä

Sen träffade vi på Guiseppe, vår italienskalärare, och frågade hur det hade gått för oss på proven. ''Ni har båda fått MVG''. Vilken lättnad. Jag trodde det var köört för mig, men icke! Fan va glad jag blev. Så idag har alltså varit en dag av glada besket! :D

Vi hade internationella relationer sen och för första gången i  världshistorien babblade han itne hela lektionen. Vi fick diskuttera och jag hade otroligt roligt. Det var tur att vi värvade K-A till vår grupp, han var hjärnan liksom. Trodde inte att en internationella-relationer-lektion kunde vara så rolig! XD

Sen försvann all glädje, allt glatt osv för vi skulle ha möta med A. Den människan går oss på nerverna.. Men det är bara att smilea like you mean it! Hon ska ju trots allt ge oss ett betyg sedan. Annars skulle jag (kanske) slängt ur mig allt jag tycker om henne, eller iaf hur jävla inkometent vi tycker att hon är. Så jävla kass. Så jävla lam. Så jävla ovetande. Jag har aldrig mött en sådan människa förut. Nästan lite förundrande hur en människa kan vara så lam (må hon inte läsa min blogg.. ) I vissa stunder sitter hon bara där och stirrar som en död människa avskild från världen. Som om hon är i en glasbubbla, fattar ingenting, hör ingenting. Hon vet inget säkert och hon kommer aldrig med någon hjälp eller så, vilket är meningen att hon ska. Nej fy.. Tror aldrig jag har varit mer missnöjd med en lärare.

Hur som helst var det hela avklarat på några minuter, dock bokade vi ett nytt möte (hon kunde såklarti nte förrän om åtta år, as usual) och sedan var det hemgång som gällde. Satte mig uppe vid den stationära datorn och flyttade över massa gamla bilder till min laptop. Så otroligt många, otroligt gamla och otroligt roliga! Haha. Det är roligt att se. Sen la mig och såg på Grey's när jag kom hem, sen somnade jag. Mamma väckte mig vid halv åtta för middag.

Jag ska se lite mer Grey's nu hade jag tänkt.. Och just fan, jag har namnsdag idag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback