Skärtorsdag

Hallå där! Imorse satte jag klockan på lite över sex. Helt död gick jag upp och duschade, det bidriog iaf till att jag blev lite piggare. Sen fick jag reda på att jag började ett.. Jag kände mig ledsen för att jag hade gått upp halv sju två dagar i rad utan att behöva det. Irriterad för att ingen om vanligt hade meddelat mig att vi inte hade någon idrott (förrän det var försent). Hade jag inte ringt Tobbe hade jag stått där med Milad och fattat nada.. 

Jag åt frukost, beklagade mig lite (ringde Felicia som var påväg till Arlanda), sen somnade jag.. Gick på filosofin, sket i Internationella realtioner. Skitämne. När jag kom hem åkte jag med pappa till Onoff och kollade på ipod.. Funderar på att önska mig en i födelsedagspresent, lite bökigt att ha mobilens mp3 när man solar i sommar. Så blir den helt solkrämig och grejer....

När vi kom hem fick jag ett infall och sa att pappa att vi måste övningsköra på lovet! Eller kanske redan i helgen? Eller vafan, vi göre nu! Så vi åkte ut till Eklundsnäs....  Haha, det gick rätt bra faktiskt. My first time. Jag tyckte jag var rätt duktig. Fick dock inte gasa så mkt som jag ville.... Men det kan jag ju förstå.

Jag är rätt trött nu... Har precis ätit förrätt, funderar på att sova lite innan varmrätten. Gör ju inget om man inte somnar ikväll, ledigt imorgon ju. Pappa fyller år då, så det kommer folk och fikar på dagen. På kvällen kommer nog släkt och äter tror jag. Hope so.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback