Senaste dagarna

Det var ett tag sedan.. Mitt internet har krånglat en del.
Kommer inte ihåg när jag skrev senast.. Men:

Måndag dag var vi ju hos Sara.. Jag, Emma, Sara och Johanna. Vi såg The Guardian = mkt bra film. Snackade vi lite, sen åkte alla hemmåt. Senare på kvällen träffades vi igen hos Johanna(då Sophie också, men inte Emma), tog bussen till Viktor. Sällskaps spel & Singstar, mkt trevligt. Fick skjuts hem av Viktor vid 2-3 tiden..


I Tisdags var jag och Felicia i Sthlm. Jag köpte en tröja och ett par skor.. Minns inte vad jag gjorde på kvällen men det var väl inget viktigt då.


I Onsdags åkte jag ner på stan och lunchade på Nancys med Sara, Jenny, Linda och Vilmer. Kusinshoppingdag på stan blev det sedan.. Jag hittade en kjol, två väskor och en ''klänning''. Nu är mina pengar så gott som slut :( På kvällen åkte jag, Felicia och Johanna hem till Sara och såg en riktigt riktigt bra film: American History X. SE DEN. Väldigt bra som sagt.. Vi tog bussen hem runt 12 sen..

Torsdag - Jag gjorde inte mkt på hela dagen även fast jag borde gjort (pluggat), runt sju på kvällen kom det tjejer och vi förkrökade. Runt 10 gick vi och lämnade våra jackor + väskor hos Johanna och sen till Ip.. Har inte mkt att säga om festen. Förutom att alkohol är överskattat. Och mackor + min sköna varma säng efteråt är underskattat. Nej men det var way to små personer där.. Jag är inte van att festa med 91or. Min kompis lillasyster liksom.. Min lillasysters kompis. Känns väldigt fel.


Förresten! Helt sjukt var det igår, det fanns EN toalett, och tjejerna var som hänsynslösa elaka gamar över den. Såg folk putta omkull folk för att komma in. Ställde man sig i kö och hade väntat i arton år så sket folk i det. Ville man inte ha en catfight så väntade man vidare och igorerade de som trängde sig. Hade man väl kommit in stod nån dum jävla tjej därute och hetstryckte ner handtaget arton ggr i sekunden i tron om att det ska gå snabbare då. Seriöst vilka idiotiska tjejer det fanns alltså. USCH. Och jävla smart med EN toa.


Idag vakande jag upp på bästa möjliga sätt: Larmet gick. Fråga mig inte hur, för det var inte på. Men det var ett jävligt trevligt sätt att vakna på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback