Måndag

Jag har gått på helspänn hela dagen. Kunde inte somna inatt, somnade väl runt halvtresnåret och klockan ringde 06.05.. Vi var båda lite överenergiska i början av dagen, tror jag. På håltimmen åkte vi hem till mig och hämtade lite saker, sen käkade vi gott på stan. Efter den håltimmen hade vi Psykologi och när man kom dit fick man tydligen gå. Jahapp. Medan alla gick och lärare satte sig utanför och pratade med några så ägnade vi oss åt ''skjuta-godis-som-felicia-hittat-i-len-låda-med-fjärkontroll''. Ja ja ja men vad gör man när man är uttråkade och nästa lektioner är om arton timmar. Man tager vad man haver och använder sin fantasi.

Efter bilden som gick någolunda smärtfritt iaf för min del, (felicia fick färg på tröjan och akut magont) så åkte vi ner på stan på ett litet uppdrag. Altl gick bra och sen åkte vi hem igen. Jag skulle plugga inför italienskaprovet på onsdag. Men jag kände mer för att sova, så det gjorde jag. Från att jag kom hem till halv tio.. Missade middagstiden rätt rejält där. Så nu sitter jag här och har itne gjort ett skit men det är väl ungefär som vanligt då. Hehehee, damn.

Ledigt imorgon iaf, sovmorgon¨
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback