Kan det bli bättre..

Den har dagen har börjat så perfekt. Kunde inte sova på länge inatt.... När jag väl somnade drömde jag hemkt, verkligen hemskt. Nog den hemskaste dröm jag drömt. Jag ryser bara jag tänker på den. Vaknade med denna hemska känsla och en stor lust att ringa till personen ifråga som jag drömde om och se att han var okej.. Tänkte på drömmen hela morgonen vilket fick mig att glömma bort allt jag lärt mig till svenskaprovet kändes det som.

Drog iväg till skolan.... Såg inte skymten av Felicia. Undrade. Fattade inget. Smsade.. Mmmm, jag sov kanske på sin höjd 4 timmar inatt. Går upp halv sju för att duscha osv... Går till skolan till kvart över 8. SÅ BÖRJAR VI INTE FÖRRÄN HALV TIO. Gissa om jag hade lust att lägga mig ner på marken att gråta?Nej det ville jag faktiskt inte, det var ju jävligt kallt, men jag har verkligen lust att slå alla jag såg gå förbi som var i tid och inte gick till skolan en och en halv timme tidigare. För att inte bryta ihop av trötthet, huvudvärk och irritation på mig själv tvingade jag mig att tänka positivt. Nu hade jag iaf en och en halv timme till att plugga på! HAPPY ME.

Glad är jag iaf att jag inte  bor en timme från skolan eller så. Jag tror att det är alla lektioner som gått bort och sen skolket som gjort att jag inte riktigt tänkte på vilken dag det var eller vilken tid jag började. Way to go... Verkligen. Eller så var det bara så att mitt undermedvetna tyckte att jag hade för många sovmornar att den tyckte att nu får det vara nog. Eller så är jag bara allmänt korkad och ouppmärksam.

ps. I love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback