Annandag påsk

Jag tror mitt trådlösa internet mår lite bättre idag, vilket är lika med att jag också gör det. Om en kvart är det dags för uppstigning, duscha, fukost, sedan iväg till Sara. Blir heldag med tjejerna med diverse påhitt. Förstår inte hur jag kunde vakna halv tio idag? Jag gick och la mig klockan ett liksom.. Har inte vaknat halv tio av mig själv på en helg på jag vet inte hur länge.

Hur som helst, efter ståhejet hemma hos Sara så hoppas jag hinna med lite övningskörning.. Sedan ikväll tycker jag verklgein något ska hända, för jag har inte gjort ett skit de tre dagarna vi har varit lediga. Men något hittar vi säkert på. Bara min huvudvärk försvinner...

Igår ägnade jag min dag som sagt (skrivet) åt att övnignsköra sen kollade jag på Heroes, Andra avenyn, One tree hill och F50 first dates med Linda. Den är väldigt rolig den filmen, faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback