29 mars

Hooola. Inga större men från igår, en liten huvudvärk på sin höjd. Men den försvinner till ikväll! Var ju 18årsfest hos Mårten igår, riktigt trevligt. Jag hade bestämt mig för att inte dricka, ville inte vara alkis och dricka tre dagar i rad. Men det gick ju åt helvete med det. Men vad ska man göra..... Kvällens höjdpunkt var definitivt när jag och Felicia sitter i sängen och på vardera sida om sängen stod två killar med nerdragna byxor för att bevisa att de inte hade stånd, hahahahh. Sött, mkt sött.

Roligt hade vi också hemma hos Felicia på vårt lilla förkrök. Felicias familj är en underhållande familj ska ni veta. ''Det är DET jag är intresserad av''.... Haha åh.. Gotland 04 med dem, glömmer jag aldrig. Hade ont i käkarna när jag kom hem, av allt skratt.

Om ett tag kommer Felicia, vi ska göra klart vårt projektarbete som ska vara inlämnat i övermorgon. Måste skriva en analys och skit.... Jobbigt.

Fyfan sjukt ju... Det är snart APRIL. Det är snart TVÅ månader kvar till studenten... Kan inte fatta det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback