Six feet from the edge

Jag håller ju på att lära mig att spela gitarr. Det går frammåt alltså, i fredags kunde jag ju inget. Min syster lärde sig själv att spela gitarr för några månader sedan, eller när det var. Nu är hon riktigt bra. Hon har precis lärt sig spela låten här nedanför, Six feet from the edge med Creed. Kan nog tala för både Sara och mig när jag skriver att när vi kan den, då kommer vi vara väldigt nöjda med oss själva. Ett stort steg i gitarrspelandet. Haha, om det någon gång ens kommer hända, kan inte fatta att Linda kan spela den. Kolla bara på hans fingrar. Första strängen andra bandet, tredje strängen inget band, första strängen femte bandet, första strängen inget band, första strängen andra bandet och sen andra strängen tredje bandet. fjärde strängen inget band och sen band två, tre, fem, fem, tre, två på andra strängen. Ja, så långt har jag memorerat det. Sen ska det ju gå snabbt också. Det gör det INTE när jag ska spela det där.
.

Kommentarer
Postat av: smarre

jaaa, vi kommer bli bääst :D! Jag kan den nääästan så snabbt nu :D:D! fan, skulle va riktigt kul att ha med en gitarr till gotland :/..jobbigt att släpa men...jag är nästan villig att göra de ^^



DU ÄR BÄST <3

2008-06-23 @ 18:41:39
Postat av: TA

omöjligt! man har inte en sportslig att klara den på Gitarr hero

2008-06-23 @ 22:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback