Tis-ons

Senaste dagarna har varit pretty slappa, igår myste jag, Johanna och Felicia på Trattens uteservering. Inte fräschaste stället men det var mysigt, förutom att vi lite smått höll på att dö av röken från våra kedjerökande bordsgrannar. Och när vi kände att vi var klara med vårt fikande/lunchätande så gick vi och hälsade på Sophie på Stadium och jag och Felicia passade på o shoppa lite. Sen åt vi lite middag  också och åkte hem.

Och idag har vart en ritkig familjedag för min del, haha. Åkte först ner på stan med mamma, fixade leg. Tabbe från min sida: På polisstationen frågade polistanten hur lång jag var, för hon skulle ställa in kameran. Så säger jag min längd, men tänker inte på att jag har rätt höga klackar. Så jaaaa, det kom jag på efteråt, inte konstigt att kortet inte blev accepterat flera ggr.. Hatar verkligen kort man tar med automater och sådär. Blir ju aldrig annat än superugly.

Så har jag övningskört med pappa, gick praaa, var ett tag sedan nu faktiskt. Men det verkar sitta det mesta nu, så det gjorde inget. På kvällen har jag moffat sånna där Fem örter-halstabletter och sett på Sex and the city. Imorgon ska jag jobba en eller två timmar, börjar 10.00.. Sen, vad händer sen? Nått kul tror jag :D Om inte annat så skall vi förbereda inför fredagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback