Fika i solen

Nej men hej. Idag skulle jag ju städa klart men icke.. Förvånande verkligen. Jag följde med mamma och fikade hos min moster istället.. Satt ute i Solen på deras uteplats, var stekhett. Träffade Sara på slutet där också, när hon kom hem från jobbet. Planerade lite inför ikväll.. Då ska vi ut. Förfest hos Felicia :D

Mamma berättade att det ska bli fint väder från och med onsdag nästa vecka.. Det passar ju INTE så bra, eftersom jag jobbar till HALV FEM på onsdag, på torsdag bara till halv två men då är jag uppbokad sen och på fredag jobbar jag till halv fyra... Va roligt va? Njuta av solen, jovisst. Kommer väl antagligen va ute iaf på förmiddagarna när jag jobbar, men det är ju mest jobbigt att vara i solen när man har massa kläder på sig. Får väl gå dit till dagiset i bikini och kolla vad de säger ;p .. haha

Jag övningskörde från moster till affären och sedan hem. Nu ska jag övningsköra och hämta mat! JAG VILL HA KÖRKORT NU. Vi tar två bilar, tänk så skönt det skulle vara att bara kunna ta en av  dem och köra vart man än ville. Stör mig på att jag inte kom igång tidigare med övningskörandet. En sak som bra är ju att vi haft teorikurs i skolan, tror de hjälper mycket sen när man ska plugga till den riktiga teorin.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback