Ceasars & Olearys

Hola hola hola. Har haft en häärlig helg. På fredagen tog jag det bara lungt hemma, va skönt efter en hektisk dag. Lördag, solade på dagen och på kvällen åkte jag ner på stan och mötte min två kära kusiner och kusins kille. Fredrik skulle ha spelning på ceasars och vi skulle kolla. Satte oss ute och käkade/drack lite först. Runt halv elva flyttade vi in och såg första bandet, Satans terror patrol spela. Haha, men öronproppar i  var det faktiskt helt okej. Dock hörde jag inte så mycket skillnad på alla låtar.. hah. Sen kom bandet Fredrik spelar i och det var lite roligt att se hur någon kan förändras så mycket när de går upp på scenen.

Runt tolv drog jag och sara oss över till kära Olearys. Var mycket äldre folk och väldigt dåligt med folk över huvud taget med tanke på att det var lönehelg. Men vi stötte nästan direkt på Martin och Gregor som stod och hängde;P Och redan i dörren träffade vi Linnea och Micke. Sen kom Adam och Tobbe, och tobbe ville generöst bjuda på drinkar men jag var tvungen att tacka nej. Tar hårt att tacka nej till gratis men bara två dagar kvar nu sen smällere! Hehehe yeees. Men Sara tackade glatt ja;);)

Martin och Gregor fick för sig att fråga trubaduren på Olearys om de fick spela och sjunga något, och till allas vår förvåning fick de det. Det blev I'm Yours och Sara och jag var i extas, haha. Stolta :D Sen efter det sjöng de nån låt som trubaduren körade lite till, typ. Haha. Alla kom igång skitbra när Martin och Gregor kom upp, sen när de drog igen, och trubaduren kom tillbaka o sjöng, så dog allt igen.. Martin sa efteråt att trubaduren hade bett dem att de skulle höras av. Jobb på olearys nästa? Kul

Jag har en skitkul stund på Olearys faktiskt. Sarresmarre är bäst! :D Runt tjugo över ett gick vi iaf ut och mötte Fredrik och Jenny igen. Gick mot sista bussen och tog den. Skönt att slippa nattbussen..
image1678
image1679
image1680
image1681
image1682
image1683
image1684
image1685
image1686
image1687
image1688
image1689
image1690
image1691
image1692
image1693
image1694
image1695
image1696

Kommentarer
Postat av: smarre

hihi, det va en superkul kväll :D! Ne, du är bäst ^^

2008-06-03 @ 15:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback