We always want what we can't have

Hej hallå hej. Jag tänker inte berätta om jag städade igår eller inte.. hehe. Nejmen.. jag är så kass. Men idag ska jag börja packa lite smått så det inte blir så som det alltid blir. Att jag är ute i sista sekunden. Den mest sista sekunden någonsin var när jag skulle  till Rhofos 2006. Jag skulle upp klockan fyra på natten. Klockan kvart över tre på natten hade jag packat färdigt och sov i 45 minuter innan det var dags att gå upp och åka till Arlanda. Haha, fan va tjurig jag var då eftersom jag var så trött. Den resan minns jag som rätt rolig men ockå jobbig eftersom jag var så ledsen för vicke-uppbrottet fortfarande.

Så jag ska ha min packning så gott som klar imorgon lördag. Känner pressen för jag kommer definitivt glömma något. Men det är ju inte hela världen kanske.. Det värsta skulle vara mina linser, pengar eller ppiller. Resten kan jag väl köpa eller leva utan. Typ. Juste.. kan ju ine glömma min skor heller. Jag har kommit upp i 8 som jag ska ha med än så länge.. Nu kom jag på ett par  till så 9. Kommer väl sluta på 15 par eller så. Men de nice.


Kommentarer
Postat av: AT

var ligger Rhofos??

2008-07-11 @ 15:08:36
Postat av: Erco

Använder du linser?

Postat av: Camilla

AT: Vem orkar ens skriva en så onödig kommentar?



Erco: Japp så ere

2008-07-11 @ 22:19:37
URL: http://camillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback