Torsdag

Haaaaaaallå. Jag börjar bli rätt trött på mina drömmar. Jag drömmer och drömmer och en gång om månaden är det lyckliga drömmar och resten är det hemska drömmar. Jag drömmer att jag ska dö, att jag bli påkörd, att min mamma ska dö, att det brinner, att jag håller på att bli skjuten osv.. Inatt drömde jag att min mormor skulle dö. Är jag så jävla besatt av döden att jag måste drömma om det hela tiden?

Idag är en rolig dag, en städdag. Hehehe. Och det är allvar nu. Idag SKA jag städa. Tänk så många ggr jag har sagt att ja ska det men sen inte gjort ett skit.. Alltså det är fint väder men ne, inga undanflykter. Sen när jag har städat kan jag gå över till grannens pool och ta ett dopp. Perfekt!

Kommentarer
Postat av: erco

:O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback