Hemska tanke!

Att  min ipod får en kollaps och att jag är i någons slags känslig period nu för tillfället (sant, jag gråter när jag ser någon fria på tv, eller föda barn eller något annat geeky) är inte någon bra kombinatipn.. Börjar med att det står att den är skadad när jag sätter i den i datorn. Att man kan prova byta usb-port så kanske det funkar. I ren bedrövelse glömmer jag att mata ut vilket resulterar i att ipods-helvetet hänger sig. Panik... jag tänker på de fem dagar som är kvar till en veckas gotland och sen två veckors spanien. Och på hur många veckor det kan ta att få tillbaka något man lämnar in på reparation på tex. onoff.

Nej det var inge roligt. Vänder upp och ner på rummet för att hitta manualen och förvånande nog så hittade jag den. Och ännu mer förvånande är att jag där hittar exekt var man ska göra om ipoden itne svarar. Så jag gör så. Och det verkar bra. Men sen går det itne att sätta på skiten. Suck... Jag ville bara döda någon. Men sen löste det sig till slut, efter lite mer krångel. (såklart) .. Allt verkar lungt nu.. Min älskade ipod verkar må bra.

Nej men ärligt tre och en halv veckors semester utan musik i mina öron? ... Hemska tanke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback