Sommarens höjdpunkt

Jag har haft en helt underbar vecka på Gotland. Över förväntningarna och näst intill perfekt. Så skönt att bara få komma bort från rutiner här hemma, inte sitta hemma hela dagarna och låta sommarlovet rinna bort. Veckan gick så jävla snabbt. Och vi tog så jävla många bilder. Bara jag tog över 1400.. Det är många bilder det. Sen hade både Alex, Sara och Felicia med sina kameror också. Och sen Alexanders alla bilder finns ju. Hur som helst, MÅNGA bilder. Har kikat igen mina idag, det tog sin lilla tid. Resten får man väl se när man kommer hem om två veckor för imorgon åker jag ju till Spaninen. Jag är helt slut och helt utmattad efter denna Gotlands-vecka. Nu blev jag ledsen, jag vill tillbaka! Jag älskar gotland. Visby. Och alla människor jag var med och träffade där. Så jävla bra vecka.. Kunde typ inte blivit bättre? Faktiskt inte.

Det jobbiga med att vi säkert sammanlagt har över 2000 (och det är fan sjukt...) är när man ska lägga upp dem och man kan ju inte lägga upp alla.

Till Spanien ska jag ju imorgon med min familj och Sara och hennes familj. Ska upp klockan sex, nu är klockan halv nio. Jag ska snart börja packa.. Jag känner avskyn mot att packa. Och är så trött nu. Va skönt det skulle varit att bara stanna hemma i åtminstone tre dagar innan det bär iväg igen. Men icke... Aja, jag ska inte klaga jag har två Spanineveckor framförmig. Förhoppningsvis blir jag brun och det är nice. Och det kommer va mys o skönt. Och jag ska ta med min systemkamera som jag faktistk har saknat denna vecka på Gotland. Men innan jag kan använda den måstej ag läsa lite i bruksanvisningen...

Ska ladda min ipod med lite låtar och sen börja packa... Istantilla kommer bli skönt. Vila upp sig efter alla de dagar av festade, vilket blev mycket mer än jag hade tänkt. Jag och mitt ''Jag kan inte dricka flera dagar i rad'' Vad fan snackade jag om? Jag känner tydligen inte mig själv tillräckligt bra

När jag kommer hem från Spanien kommer alla bilder därirån och från Gotland. Ska skriva lite om alltihopa då hade jag tänkt.





Hörs om två veckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback