Se inte Tracey


Jag skrev precis hur det tog emot att blogga och så skiter sig allt och allt jag skrivit försvinner, gissa om det tar emot ännu mer nu? Jag blir så trött.. Jag skrev också att idag så har jag övningskört två ggr. En gång med mamma och en gång med pappa. Med mamma åkte jag till Moraberg. Har ju tidigare införskaffat mig en systemkamera så nu köpte vi minneskort och väska. En hårfön också, en röd. Eftersom min vanliga vägledare (david) inte var där på elgiganten så attackaerade jag de andra där och fcik svar på en massa frågor. Elgigaten är mitt ny häng-ställe.. Har varit mer där än jag varit hemma på den senaste tiden nästan. Haha. Men nu är det slut på det för nu är allt jag behöver ha köpt köpt. Det känns bra. Men eftersom jag har lite av en hemsk beslutsångest så har jag inte förmått mig att öppna kameran än. Har man nämnligen öppnat den så får man inte lämna tillbaka. Och ja, jag brukar göra med alla saker så, att jag väntar tills datumet då man får lämna tillbaka går ut, sen är det fritt fram att öppna. För då har man ju ändå inget val. Lite jobbigt då med saker som har trettio dagars öppet köp... Måste vänta en hel månad innan jag kan använda mina nyköpta saker. Haha nejdå.. Men ibland, ofta.. Är det så. Jag är inte normal jag vet

Hur som helst.. Sen åkte jag och mamma till Brunnsäng och hyrde film. Hade tänkt mig att jag skulle hyra Ps. I love you men det skulle tydligen inte komma på video förrän i agusti så aa... Brukar alltid stå och välja i tusen år, min beslutsånget ni vet.. Men nu såg jag en film med en väldigt bra skådespelare, Ellen Page. Den verkade lite småskum och jag skullle lyssnat på mig själv när jag tänkte det. För när jag kom hem och kollade på den.. Alltså. Den var nog den sämsta och skummaste film jag sett. Filmen bestod inte av en ruta utan 4-10 små rutor hela tiden. Där olika saker hände. Vet inte o ni fattar men det var så oerhört jobbigt.. Och jag har kollat på halva filmen nu (jag stängde av) men jag fattar fortf inte vad den handlar om. Tracey heter den.

Det är inte långt kvar tills jag ska vara borta i en vecka, hemma i en dag och sedan borta i två veckor. Dvs. så börjar min pack-panik komma nu.. Jag HATAR att packa. Hur kul det än är att åka bort så hatar jag att packa. För jag glömmer alltid något. Och jag tänker innan att gud va roligt att packa men när det väl kommer till kritan så är det inge roligt. Den koftan eller den? Eller båda? och så måste man ha koll på allt man lagt ner så man vet att man har fått med sig det.. Nej hualigen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback