Alltså godnatt

Jag segade i sängen idag.. Höll på med en design till bloggen rätt länge men sen när det äntligen var klar så blev allt skit. Jag blir så trött.. Snacka om bortslösad tid. Sen så åt Crille cheerios så då vart jag sugen på det. Så då smsade jag mamma som var på affären att hon skulle köpa det. Det gjrode hon. Så då sen åt jag de... det är gott. Frukost och lunch var det, fast vid fem typ.. Lite sent kanske. Allt var designens fel.

Nu på kvällen körde jag ut till Vagnhärad, där en stor del av min släkt hade samlats för att grilla. Dock inte Sara och Linda, men det funkade ändå.. Det regnade lite men sen vart det finare. Men kallt var det. Jag hade dubbla strumpor och dubbla tröja och filt och allt var det var. Men sen satte de på en sån där varmegrej och jag satt närmast så då kändes det om att jag hade feber istället.. Så det vara bara att skala av sig

Alltså jag fattar inte varför jag inte gick och la mig när jag kom hem för jag är så jävla trött








GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback