What if I told you it was all meant to be?

Heeej. Sången på mammas fest i lördags gick bra, tur det. Skön känsla när folk är stola övar en :) Mitt i varmrätten fick jag ett sms av Johanna som frågade om jag ville med ut. Så när min kusin skulle åka hem fick jag skjuts av henne hem till mig, hämtade legget och sedan fick jag & Johanna skjuts ner på stan av en släkting till henne. Så typiskt var det, att både hon och jag glömde legget. Som tur var han vi inte komma långt innan vi märkte det. Vi gick in på stanleys och träffade lite bekant folk från back in the days, sen kom Johan också.. Var inte så jättemycket folk så vid halvett drog vi till O'learys istället, där var det väldigt mkt fler folk. Träffade både den eeeena och den andra. Hade trevligt :) Nya favoritdrinken är definitivt Hallonhora! Dock påminde den lite mkt om jordbubbar vilket jag hade haft en inte så trevlig upplevelse med tidigare på kvällen, hahah.. När O'learys stängde var det någon som kidnappade mig med till hans säng och det var mysigt. Jag gillar mys. Ville är mysigast

Igår åkte jag hem, åååt god mat och såg på OC. Idag började jag kvart över åtta, död.. Hade håltimme också på tre timmar mitt i dagen, så jävla segt som vanligt. Men imorn är jag ledig, jjaaaa. Då ska vi träna faktiskt,
image1361
image1359
image1358
image1362
image1363
image1364
image1360


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback