Tisdag 08.01.29

Hej, nu är jag hemma igen. Vi hade ju mentorstid i skolan och då fick vi våra Studieplaner där det står alla betyg vi fått hittills samt omdömen i de kurser vi har just nu. Och jag måste verkligen skärpa mig. Man ser på skillnaden på mina betyg då och mina omdömmen nu att jag är extremt skoltrött. Men jag måste ta tag i det nu, kan inte sumpa treans betyg bara för att jag känner mig skoltrött. Ska börja med att göra de senaste läxorna i psykologi som jag skitit i. Det ska jag göra ikväll, det lär ta ett tag..

Sen måste jag undra, varför säger lärare en sak till mig angående betyg eller omdöme och sen skriver en annan i datorn? Två av betygen/omdömena var inte vad läraren sagt till mig. Varför inte bara säga det rätta till mig? (Fick bla. MVG i Religion men till mig sa hon att jag fick VG :S)

Jag känner mig rätt likgiltig nu. Det känns BRA. M.Ä.S. Ni kan ju klura på vad det betyder. Men det är jävligt bra och jävligt sant. Ska aldrig någonsin glömma det i hela mitt liv. Mina tjejer vet

Och missa förgudsskull inte Gossip girl och I huvudet på Gynning som kommer ikväll. Puss
image1390


Kommentarer
Postat av: Johanna

M Ä S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback