Lördag

Hej! Ja, vad ska man säga.. Det blev ingen städning idag, även fast jag hade lovat. /: Jag gjorde inte så mycket på hela dagen, gled rastlöst runt här hemma :P Varför städade jag inte? Det tog emot att städa på en lördag, typ.. Söndag är väl städdagen? Det får bli då. Städa och sedan träna, ska jag göra. Lite läxor på det kanske, så har man varit jävligt duktig den dagen

Var hos Johanna med Sophie, Sara och Emma på kvällen. Vi ägnade oss åt lite olika saker, lika trevligt som vanligt :) Vid tolv gick jag hemmåt med Emma som skulle till bussen. Men bussen kom hela 4 minuter för tidigt, så hon missade den. Blev rätt irriterad på den busschauffören, för där missade hon sitt sista tåg! Man kan ju hålla tiderna.. Men det är ju SL, är inte speciellt förvänad. Så Emma fick sova kvar i Södertälje istället..

Och jag ska nog ta och sova nu. puss
image1348


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback