Kycklingwook på Sveagatan

Hemkommen.. Vi åkte upp vid fem. Gick av på Söder och skulle kolla efter någon mysig restaurang. Alla va lite sugna på thaimat, så vi kollade lite efter det.. Hittade en thairestaurang. ''Lite dyrare, lite bättre'' eller vad det stod utanför.. Hehehe nejtack sa vi och tog våra varsina hundringar och gick. Haha, så vi gick.. och gick.. så gick vi lite till. Men så visste Alex nån bra asiatisk/mongolisk restaurang på sveagatan (var det sveagatan?) så vi tog tunnelbanan till centralen... gick lite mer. Magarna kurrade.. Framme, yey. Var jättemysigt, helt motsatesen till kungshallen. (Där vi åt förra gången) Ett bord för sex fick vi och samtalsämnena medan vi väntade på maten var.. ja inte så lämpliga när det satt en liten pojke vid bordet bredvid. Stackare, haha. Maten var good, delade med sara så det blev hälften kycklingwook och hälften fläskfiléwook, asgott. Dock lite dyrare än vi hade tänkt.. 140 betalade jag. Plus att man var tvungen att hänga in jackan vilket kostade 10kr/styck.. Så gick därifrån 150 kronor fattigare men mätt som jag vet inte vad.. De där portionerna är ju för två st! Skulle räckt med en halv till mig alltså.

Tog tåget hem vid 20.27.. Blev en tidig kväll, alla var lite halvsega. Jag är trött som fan så skulle inte orkat annat. Känns som det är sovdags snart för min del. Imorgon blir det kanske tjejkväll.. igen :O Förlåt killar, men.. Hah


image1341
image1346
image1342
image1343
image1344
image1345


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback