I'm yours

Heejförfan. Dagen:
Hade två lektioner. Och lektionen Nationella realtioner var återigen så jävla tråkig!! Han lyckades med att prata hela timmen den här gången också, jag fattar ärligt talat inte hur han kan ha så mycket att säga. Efter det åt vi och sedan åkte vi ner på stan. Köpte present till mamma, är väldigt nöjd. Ett par guldörhängen blev det.. :)

Sen åkte vi hem och några minuter efter att jag kom innanför dörren kom mormor, morfar och min moster för att fika. Så det gjorde vi och sen var vi tvugna att uppehålla morfar lite, haha jämt så otålig o raslös, så det blev en Hjärter (kortspel för er som inte visste) Höll på att somna och blev så glad när vi var klara. Men inte gick jag o la mig då, nej då började jag och Linda prata om morgondagen, mammas fest och om vi (hon,jag,s) skulle sjunga eller inte. Så vi började leta efter lite låtar och hittade en, det blir Jason Mraz - I'm yours. I liiiike. Kan inte riktigt fatta det men förutom middagsavbrotten så sjöng vi konstant från kvart i fyra till kvart i tio. 5 timmar ungefär alltså.. Inte konstigt att jag är helt slut och så också min röst. Det var så roligt när vi var mitt uppe i en sångrad så helt plötsligt dog min röst och jag lät som en 12åring i målbrottet, hahaha. Den bara sprack.. Hoppas det inte blir så imorn säger jag bara. Skulle vara ytterst pinsamt inför över 40 personer. Blev jättretrött där ett tag och orkade inte mer, men Linda tvingade mig :( hard work work

Förresten, jag är så avundsjuk på Linda. Hon ville lära sig spela gitarr, så det gjorde hon. JAG vill också lära mig spela gitarr men inte fan gör jag det. Hon har blivit så duktig på så kort tid.. Jätteduktig är hon!!!

Sooooooova ska jag göra nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback