Hoola

Läget?

Jag är på så jävla dåligt humör.. Ännu en dag i skolan och fyfan vad hemskt det var. Trött som ett cp. Och blir inte bättre av att man kommer hem och inte får sova, även fast man är så jävla trött. Så sitter som en jävla zombie här nu och försöker att inte somna. Har klarat snart två timmar, en och en halv återstår, sen är det träning. Kan inte somna nu, då kommer jag aldrig orka. Mitt crapy humör efter den här dagen blir inte så jävla mkt bättre av att folk (du) beter sig (dig) som ett cp heller. Eller ja jag vet inte vad du håller på med.. Gör mig bra ännu mer arg/irriterad/trött/ledsen.. ja vad det nu är jag blir. Förvirrad

Jag hoppas verkligen att vi får ett skönare schema nästa period, fler sovmornar taaaaaack.. Vi har en till elva iaf, tror jag.. tur. skönt.
Puss
image1337

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback