Hemska jävla känsla

Idag, just precis nyss, kände jag samma känsla som jag kände 16 januari 2006. Fan vad jag hatar den känslan!!!!!

Jag gjorde det stora misstaget att äta för mycket av den inte ens goda buffén, så nu orkar jag inte med det godaste: Kladdkakan!!! Dessutom måste jag gaska upp mig rejält innan jag går ut till gästerna igen. Ni skulle sett ''skådespelet'' min mammas jobbarkompisar gjorde för henne. Haha, Martin Timell var med iaf.. Deal or no deal ;) ..  Hon fyller 50 på fredag, så huset är fullt nu. Nästa fest blir på lördag. Jag gillar fester. Skillnaden på löradgen är att jag då kommer att besöka spritbordet, mohaha.. Alltid nice när det är gratis

Hoppas jag slipper känna den där känslan på mkt mkt mkt mkt länge. Aldrig igen helst. Men det känns ju rätt omöjligt

Hahahaha. Förresten, ni ska få höra något ironiskt och komiskt. Jag och min syster hade tänkt köpa nå spa eller likande på hotell skogshöjd till mamma. Men så sa Sara att det skulle mammas syskon köpa till henne. Gissa vad hon fick av grannarna idag? Juste, Skogshöjdenpresentkort på spa osv. Vad  tror ni att hon fick av sina jobbarkompisar då? Hahaha, SAMMA. Och nu ska hon alltså få det en tredje gång av syskonen på lördag. och vi hade TÄNKT köpa det. Haha det är så roligt :D Mamma är en äkta skogshöjden
----------

JAG SÄGER BARA VILKEN PERS!!!!

ps. jag är så jävla känslig och en aning störd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback