helt jävla slut

Hej. Sov ut idag och det var skönt. Sen tränade vi och det var mindre skönt, iaf efteråt när min ena häl vad död efteråt.. Men vad ska man göra. Just nu har jag en sån jävla lust att hoppa av skolan. Orkar fan inge mer. Orkar inte med det här schemat i flera månader till. ''Det är sista terminen nu, kämpa på''. Men liksom, det är 5435959034 dagar kvar.. Flera veckor, flera månader. Orkar inte. Har ingen jävla skolanda kvar. Jag GILLADE skolan i låg och mellanstadiet. Sen har det bara gått utför.. Pluggade bra i början av gymnasiet, men nu går det som sagt bara utför.. Orkar inte mer. Jag orkar inte bry mig. Jag orkar inte göra läxor, jag skolkar vilket jag aldrig någonsin gjort typ förut. Jag förstod mig aldrig på de som skolkade, varför??? nu förstår jag.. Tur att jag har 4 skoldagar istället för 5 den här terminen, men ändå resterande är så jävla långa och jobbiga. Tidiga, långa och med håltimmar mitt i. Så skit.

FYFAN va skönt det ska bli när skiten är över.
Kommer vara världens gladaste dagen jag tar studenten.

Petter - Logiskt

Kommentarer
Postat av: Sara

Komigen kusse..det är bara att kämpa..som du säger snart studenten :D fatta va härligt! å tänk på den underbara sommaren vi ska ha sen :D! fan, jag tar lixom studenten om 1,5 år..+ att jag går FEM dagar i skolan ;P..så du är inte ensam om att hata det :/.. men snart helg iaf , längtar
=)!

kämpa på, älskar dig å finns alltid här!

2008-01-23 @ 15:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback