Härlig början

Jag känner mig så jävla irriterad så jag har inte ens lust att skriva nån blogg just nu (om igår). Jag vaknade upp idag med världens jävla ångest. Jag är så otroligt irriterad men jag vet inte på vad. Helvetet börjar om en vecka och innan det måste vi skriva en barnbok (projekt), göra klart turismarbetet och plugga till ett prov. Jag orkar inte. Dessutom var gårdagen den sämsta nyårsafton någonsin. Jag önskar att vi hade stannat kvar hos mig efter tjejmiddagen, eller att jag hade varit på Melody. Jag känner samma döda hopplösa känsla som jag kände för ett år och åtta månader sedan. Verkligen en hemsk hopplöst känsla. Som att inget är roligt och livet går ut på att jobba jobba jobba och sen går man i pension o behöver inte jobba men då är man gammal, ful och trött och sen dör man. Känslan gör bara att jag vill ligga kvar i sängen föralltid (som då).

Hoppas på ett bättre mående frammåt kvällen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback