Första skoldagen

Det är verkligen så att man aldrig märker vad man har förrän man inte har det längre. Som med lov, det är när det är över och skolan börjar igen som man verkligen inser hur skönt det är att ha lov. Kunna sova hur länge man vill, göra vad man vill osv osv....

Kunde såklart inte sova inatt, vilket resulterade i ett illamående som höll i sig hela dagen.Och nu med för den delen. Ingen överdrivet ansträngande dag (förutom då man skulle upp) men man mår fan dåligt bara av att vistas i skolan. Sitta på lektioner och inte göra någonting, typ se på film eller lyssna på läraren, är ju inte ansträngande men fan så jävla jobbigt ändå. Illamåendet dödar en. (mig)

Jag försökte verkligen så jävla mycket att inte somna när jag kom hem, jag klarade det i en timme sen sket det sig..  Sov bara en timme så jag hoppas jag kan somna ikväll iaf. Imorgon börjar vi 0845 och då har vi prov.. I Engelska. Och jag kan nada.. Så jag borde väl kanske se över det lite nu.

Imorgon blir det träning, tror jag? Hoppas man inte är dötrött, som idag, bara. Och på torsag måste vi fortsätta på vårt projektarbete, manuset ska vara klart nästa tisdag.. Blir att speeda lite nu då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback