Oh nej en till lista

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Att jag kunde sova när jag om hem för vi var lediga idag

Vad gjorde du kl 08 imorse?

Sov såklart!

Vad gjorde du för 15 min sedan?

Samma sak som jag gör nu.. Inte mkt dvs

Det sista du sa högt?
''Okej'' till mamma

Det senaste någon sa till dig:
''Jag åker och handlar nu''

Vad ha du druckit idag?

Juice

Vad var det senaste du åt?

Två äggmackor hehe

Vad var det senaste du köpte?

Läckerol

Vad är det för färg på din ytterdörr?

Den är vit

Vad är det för väder hos dig nu?

Regn kanske.. har inte kollat så noga

Godaste glassmaken?

Vanlij med chokladbitar i

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?

No no.. Man kan bli intresserad men inte kär.

Sover du tungt?
 
Det vet jag inte. Olika kanske

Drömmer du mardrömmar?

JA

Trivs du med ditt jobb?

Vilket?

Favoritklädsel?

Något fint och bekvämt.

Favoritlåt just nu?

Don't look back in anger

Vad ser du om du tittar till höger?

Ett nattduksbord med en väckarklocka på

Vad gör dig glad just nu?

Att det snart är middag, haha

Vad ska du göra härnäst?
Äta middag!!

Höger el vänsterhänt?
Högerhänt

Humör just nu?

Vet inte riktigt

Favoritgodis?

Choklad, Pez

Kläder just nu?

Mjukisbyxor

Sommarplaner?

Utlandsresa, Gotland, Spanien

Hur många kuddar sover du med?

Två eller tre, har fyra i sängen

Spelar du ngt instrument?

I wish..

Morgon eller nattmänniska?

Natt!

Är du kittlig?

Mjo.. lite

Snarkar du?

Nejnej

Stjärntecken?

Vädur

Äckligaste insekten?

Tvestjärtar

Stökigt el välstädat?
Välstädat såklart.. Men det är inte lätt

Längtar du mest efter just nu?

STUDENTEN

Lånade av
sophiesticated. Tack tack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback