Ny design..

Det var dags för en förändring, visst?

Jag ska inte träna. Jag känner inte att jag vill ta risken.. Det är skit, för jag får så dåligt samvete. Men som kompensation ska jag nog göra någon läxa istället. Kanske svenska? Eller psykologi. Eller internationella realtioner. Italienska? Bildarbetet?.. Det är mycket just nu.

Fast om två veckor är det sportlov, sen tror jag det är ungefär tre veckor sen är det påsklov. Då är väl redan inne i mars och då är det snart april. 1 april = studentskiva. När den har varit så går tiden snabbt och rätt som det är står vi där och har tagit studenten. Då väntar sommaren med allt var den innebär; Gotland och Spaninen. Cypern? Elins landställe förhoppningsvis. Göteborg? Hur ska man ha råd med allt är en bra fråga.

Ha en trevlig kväll, hoppas ni är friska och utan bekymmer

Kommentarer
Postat av: kusse

SNYYYYYYYYGGT STUMPAN :D! alltid kul med förändring ;D haha, krya på dig

2008-02-10 @ 21:54:01
Postat av: Camilla

Haha aaa, men jag har redan börjat tröttna.. ska nog klura på en ny :D tack tack det behöver jag :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback