Ledigt

Jag är sjukt trött just nu fastän jag fick sova ut idag.. Sov till elva. Men fick ingen lugn, skön sömn, har drömt sjuka drömmar hela natten. Verkligen sjuka. Mardrömmar. Måste verkligen få någonting gjort idag.. Städa skulle jag behöva göra. Och plugga, verkligen. Men har ju en ledig dag imorgon också så det blir till att skjuta upp, som vanligt.
---
Det är två månader minus fem dagar till vår studentskiva den 1a april. Och vi har inte ens fått några biljetter att sälja än? Kanske är på tiden? Någon som vet något om det? Det börjar dra ihop sig.

Och jag fyller år om 2 månader och 13 dagar. Inte för att 19 är så roligt att fylla. Mellanålder. Men sen så är det ju faktiskt ett steg närmare 20.. Gud.. Om 1 år, 2 månader och 13 dagar är jag 20 år.

Om 17 dagar är min kära vän Felicia 18 år. Detta har vi väntat på i 10 månader och 3 dagar. Dvs sen jag fyllde 18. Och äntligen.. En i gänget. Haha

Och det är så bra att Ragnhilds studentskiva är dagen efter Saras födelsedag. Då kan hon joina och det ska bli så roligt. Synd bara att du inte kan komma på vår..  Eller vi får se hur det blir med det.

Lite dåligt samvete idag faktiskt. Jag & Felicia skulle ha gymmat men vi kände starkt för att sova ut och ta det lungt. Tur är det att vi ställde in det iaf för jag har oförklarligt ont i hela kroppen. Skulle aldrig funkat. Hoppas hoppas det går över till imorgon.
---
Ha en bra tisdagskväll nu då
Det är ju veckans bästa tvkväll
Gossip girl
I huvudet på Gynning

Kommentarer
Postat av: Sara

yeeey, jag ska fan lyckas komma in på eran oxå..på nått jävla vis, om ni så ska trycka er mig i handväskan ;D haha

2008-02-05 @ 22:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback