Ilska..

Jag vet inte om du läser min blogg eller om det var du som ringde. Men någon ringde iaf med dolt nummer till mig (förvånande right) igår. När jag frågade vem det var sa den ''En hemlig beundrare''. Frågade igen och den svarade samma sak. Då tyckte jag att jag hörde på rösten vem det var, och jag la på direkt. Jag vet inte om jag hade rätt. Men om jag hade det och om du läser min blogg. RING INTE TILL MIG IGEN. Och, VARFÖR RINGDE DU MIG? Jag tycker inte om dig. Jag vill inte ens skriva här var jag känner gentemot dig. Jag kommer aldrig mer se dig som min vän efter allt du gjort. Du är den sämsta kompis jag någonsin haft och jag fattar inte hur jag & vi kunde förlåta dig så himla många ggr. Ångrar mig så otroligt mycket när det gäller det. Jag önskar att jag aldrig träffat dig från första början förutom att jag träffade en person genom dig. Ångrar inte att jag träffade honom. Men förutom det, så ångrar jag att jag någonsin haft med dig att göra.

Och om jag skulle ha fel, om det inte var han som ringde, så ber jag den som ringde så mycket om ursäkt att jag la på. Och synd att din röst liknade hans. Och om du ska ringa igen så ring inte med dolt nummer. Ok?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback