I got nothing left to prove and it's all because of you

Westlife - Something right

Long time no seee hörrni. Helgen har varit rolig fakitskt. Mestadels iallafall.. Fredag gjorde jag inte mycket alls. Det var skönt till en början men sen blev jag rastlös som vanligt. Jag klarar inte av att inte göra något hur skönt det än låter innan man ska göra det. Lördag åkte jag & Sara till Sthlm. Kollade in Fashion-against-aidskollektionen och jag köpte två linnen. Ångrar nu i efterhand att jag inte köpte bangbangbang.. Fan. Så köpte jag ett par skor som jag har kollat in förut. Finns ett litet problem bara och det är att de är för stora.. Men vad gör man inte.. Jag gillar dem ju. Får firra inlägg..

Sara och jag åkte hem vid fem och kom hem till ett snöstormigt Södertälje. Hade bestämt att vi skulle köpa med oss mat hem från Nois thaimat så vi gick den i vanliga fall lilla biten dit, nu kändes det dock som vi gick i år.. Hade ett paraply men det var inte lätt med vinden, så Sara gav upp och gick utan vilket resulterade i att hon blev en snögubbe. Hahaha, det var roligt. Ni skulle sett. När vi kom fram var det.. stängt. Glada vi vart då. Så jävla typiskt.. Så vi fick gå in på statoil och köpa varsin macka. Myste iaf till det när vi kom hem och grejjer..

Vid halv åtta kom det en massa tjejer och vid åtta kom Elin med Singstar. Vi sjöng oss hesa och vid halv12 kom mina föräldrar hem så då drog alla utom Elin & Johanna, och vi fick för oss att vi skulle till olearys så ja, impulsiga som vi var tog vi bussen ner på stan. Allt gick så bra, nästan lite för bra.. Tills vi stod nästan längst fram i kön och Elin kommer på att hon glömt sitt leg. Hahah, det var kul det. Men det fixade sig, blev lite nervös där ett tag, hah.

Träffade massa kända ansikten, några roligare än andra.. :) Minglade runt som bara den, hihi, det var en rolig kväll. Och mysigt slutade den också, alltid ett plus.

Nu är jag ledig två dagar framöver, ska bli så jävla skönt. Sova ut på morgonen, nice nice.

image1395
image1396
image1397
image1398
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback