Happy happy me

Heeej. Jag önskar att kunde säga att jag mår helt bra nu, eller åminstone markant bättre. Men nej, dagen har varit hemskt. Vaknade upp precis i tid till att känna att jag inte kunde andas, panik och tårarna bara strömmande.. Så jag sprang upp och gjorde te, tog alvedon och sen mådde jag faktiskt någolunda okej. Men det blev värre och nu har jag spenderat senaste två timmarna liggandes i min säng under tre filtar och en mössa, skakandes.. Visst låter det kul? Febern har dessutom höjts, och inte lite. 39.4, happy me. Det var den morgondages skoldag det. Jag hade glömt bort hur jobbigt det var med feber.. Hur det känns som att halsen ska brinna upp och som att man är en gås (pga. gåshud ni vet, haha).. Hoppas att alvedonen jag just stoppade i mig kommer göra underverk

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men åh, KRYA PÅ DIG!

Postat av: Anonym

Taaack

2008-02-13 @ 23:08:55
URL: http://camillamariaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback