Godmorgon,godmorgon

Hur svarar du i telefonen? Camilla, om jag inte vet vem det är. Hallå annars
Ringer de ofta till dig? Ibland
Ringer du mycket? Nej inte direkt
Vem ringde du senast? Dåligt minne.. kanske var det Simon
Senaste kram och när? Mamma igårkväll
Hur mycket pengar har du? Trehundra, hähä. Ska räcka till första mars
Antal timmar sömn inatt? Ledig idag, så typ 10
Sov du ensam? Yes
Vem sov du hos senast? M
Vem sov hos dig senast? M
Vem vet mest om dig? Felicia
Vem vet du mest om? Felicia.. Mig själv?
Vad ser du fram emot? Gotland isommar
Vad vill du ha just nu? En puss
Vem hånar du? ??
Vem längtar du mest efter? Han kanske
Vad vill du helst slippa? Att behöva gå upp tidigt någonsin igen
Vem stör du dig på? Vet ej vet ej
Vem vill du sova brevid inatt? M
Vilken buss åker du ofta? 753
Vilken årstid är de nu? Det är en bra fråga. Någon konstig form av vinter
Har du varit kär? Japp
Är du kär nu? Nope
Är du en bra person? Eh ja
Har någon varit otrogen mot dig? Inte vad jag vet nej
Har du varit otrogen? Nopp
Pratar du fortfarande med personen du kysstes med senast?
Jaaa
Vad åt du senast? Pasta till middag igårkväll
Är du polare med grannen? Vilka av dem? Men svar nej
Har du varit på ett party? Nej aldrig :O
Har du varit utomlands?  Ja ja ja
Var är dina syskon nu? I skolan skulle jag tro
Vilken tid gick du upp imorse? Har inte gått upp än :$
Vad gjorde du klockan 2 inatt? Sov... Drömde sjuka drömmar
Vad är de första du gör på morgonen? På vardagar duschar, på helgen sätter på datorn.
Vad ska du göra efter de hära? Ladda ner musik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback