Felicias födelsedag - 22/2

Hjälp hjälp, jag lyssar på Winnerbäck - Hugger i sten live från Skansen. Jag får rysningar. Jag känner att min åsikt om att jag inte gillar konserter dör lite.. Fan va nice det skulle vara. Jag blir sugen. Men ändå.. Jag är inte mycket för konserter. Men för Winnerbäck live är jag.
 

Min älskade älskling fyller år idag. 18 år. Imorse när vi skulle ta tåget till Sthlm mötte jag henne med en ros och ett kuvert. Hon blev glad. Jag blev glad att hon blev glad. Rosen var perfekt. Dock var vi tvugna att vidta vissa drastiska åtgärder eftersom vi skulle till sthlm.. Rosens stjälk fick vi bryta av och rosen fick lindas in i en tidning och läggas i hennes väska. Den mådde nog inge vidare när den kom hem sen.. Men det är ju tanken som räknas. Hon fick 200 kronor att välja vad hon ville för. Hon hittade direkt ett par skor. Jättefina. För jag köpte likadana. Fast svarta. Och hon gråa. De har så hög och smal klack att jag fasar för att gå i dem varje gång jag tänker på dem. Fast om jag bryter nått är det värt det. De är fina. Fast som vanligt när det gäller mig och skor så är den ena förliten. Och den andra är bra. Men det får man leva med. Lite kläm i skon.

Jag hade med mig en hel del pengar. När jag kom hem hade jag 50 kronor.. Det känns sådär. För vad ska jag nu använda när vi ska ut idag och imorgon? Bra fråga.. Sparpengar antar jag. Gotlandspengarna. Så får det bli. Usch, jag hatar att dricka upp pengar. Känns inte rätt.

Jag köpte ett par skor, som sagt, och ett par jeans. En t-shirt och en grå top. Och puder. Jag hittar aldirg jeans så jag blev glad när jag gjorde det. De var inte allt för dyra heller.

Jag är så glad, det är så skönt. Känns som det var ett tag sedan jag var det. Men nu är jag lite rädd att något ska förstöra mitt humör. Det får inte hända. Men det är tyvärr lätt hänt.


Men snart ska vi hem till Johanna och föra lite. Först måste jag ta mitt penicillin.. Kanske rent ut av ska blanda det med drickan? Nej men det känns lite oroande att dricka när jag äter penicillin men F sa att det stod att det var lungt på Apoteket.se så jag får väl lita på henne. Jag litar på henne.


Ses kanske
image1424
image1425
image1426
image1427
Jag älskar dig! ♥


Kommentarer
Postat av: felicia

jag älskar dig med, tack för en jättebra dag!

2008-02-23 @ 03:20:20
Postat av: Sophie

Vaddå att din kamera tar dåliga bilder?!
Skitsnygga bilder ju! Hoppas ni hade det bra igår. :)

Postat av: Johanna

på den konserten var ju vi, men du ville inte med!

2008-02-23 @ 17:18:48
URL: http://johannaottilia.blogg.se
Postat av: Camilla

Johanna: Jaa men jag gillar inte att lägga pengar på konserter ju. Så står man där och trängs. Som på NRJ radio awards när en jävla kille stod och lutade sig på mig!!

2008-02-23 @ 17:28:52
URL: http://camillamariaa.blogg.se
Postat av: Camilla

Felicia: :D
Sophie: Haha ja den kan när den vill ;P Ja vi hade jättetrevligt :)

2008-02-23 @ 17:32:58
URL: http://camillamariaa.blogg.se
Postat av: Anonym

pencillin skall ej blandas med alkohol då kuren tappar sin verkan!

2008-02-24 @ 16:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback