Det är lördagidag

Hej. Ni anar inte hur trött jag är.. Och ont i huvudet har jag också, och i halsen. Sliten. Dagen igår började med lite skola, sen lite träning. Sen lite sömn och sen skulle vi ju kanske ha träffat Sebbe men det vart inte så. Så jag förberedde mig för en lugn kväll hemma, eller jag hade en lugn kväll jag såg på Guess who på femman och lite så. Men vid 22.00 ringde mina kära vänner från Sthlm och sa att de var påväg hem. Fattade ingenting men de frågade om jag ville med ut och jag hade inte allt för mycket att göra här hemma så det sa jag ju inte nej till. Så jag mötte dem på centralen och vi drog till Olearys. Och jag hade kul iaf och det var rätt mkt folk som vanligt och jag önskade min favvolåt som jag fick höra för Bagge kände trubaduren. Sicken tur. Tog nattbussen hem och hade efterfest i sängen.

Idag mår jag som sagt som jag förtjänar :) Har duschat, ätit, sett One tree hill och spelat playstation. Vet inte vad som händer ikväll, beror helt på hur jag mår. Heroesmaraton med mig själv låter inte så dumt. Eller olearys. Sen gick det rykten om att P skulle ha fest? Eller? Man ska aldrig lita på rykten iof. Aaa men vi får se.

Grattis Kristian på 18årsdagen!
image1408
Ps. vi tror mer och mer på M.Ä.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback