Broken

Nu har min dvd lagt av totalt. Kunde inte valt ett sämre tillfälle. Men jag ska väl inte klaga, vissa kan ju inte hantera några elektroniska prylar över huvudtaget. En av dem är min syster. Hon har avverkat digitalkamera efter digitalkamera och mobil efter mobil nu ett tag. Antingen tappar hon dem i golvet eller i bäcken. Ja, i bäcken.  Eller så lägger de mysteriskt av (vilket betyder att hon har tappat den men inte vågar säga det). Nu har både hennes mobil och kamera gått sönder. Ingen av de var speciellt billlga. Jag tycker synd om mina föräldrar.

Dock kommer jag på två gånger jag själv klantat till det ganska rejält. Ena gången glömde jag vrida om korken på lookan så att väskan blev översvämmand och mobilen dog. Andra gången slängde jag kameran i golvet i ren exaltion. Vi hade roligt, flammsade runt, oj där var den i golvet. Oj va konstigt bucklig den ser ut. Rip den kameran. Nej jag ska nog inte säga så mkt om min syster... Men en gång hade faktiskt min mamma sönder min kamera. Tro det eller ej men hon trycka in knappen som man tar kort med för hårt så den fastnade. Bara min mamma lyckas med en sån sak, haha.

Nu ska jag faktiskt äta glass och kolla på Desperate housewives på mamma och pappas dvd som jag ''lånat''. (=snott för all framtid).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback