26-27-28

Uppdateringen har inte varit på topp denna vecka, ska bättre mig lovar..

I tisdags var dagen då jag hade planerat in pluggning och städning. Tror ni att jag gjorde något av det eller? Jag rensade min garderob på kläder, gav min syster det som var förlitet, men enbart för att min mamma mutade mig. Hela dagen bara försvann med hjälp av dator och tv. Det som räddade dagen från att vara helt onödig var att Sara ringde vid halv åtta och frågade om jag ville komma till Sophie. Så jag kollade på Gossip girl, sen kom Johanna och vi slog följe till Sophie.

Där var Calle och Sara också. Sophies lillebrorsa gjorde milkshake åt oss, vi hade köpt med oss chips och cola, så satte vi på en film. Blev United 93 som jag har tänkt att jag vill se länge. Vilket besvikelse, höjdpunkten var ju när planet blev kapat och det hände väl när det var 10 minuter kvar av filmen. När Calle gått kollade vi på klockan och tänkte barnförbjudet. Sagt och gjort. Dock tog gratistiden slut ganska snabbt, ytterligen en besvikelse den kvällen. hihuhe

Så vi gjorde varm oboy/te och mackor, satte oss i Sophies rum, satte på lungt musik och bara pratade. När klockan blev över tre drog jag och Johanna oss hemmåt. Spontana myskvällar är bäst

Igår var det onsdag jag hade en lunchdate på stan med Sara, Emma, Sophie och Johanna. Nancys såklart. Sen kollade vi runt lite, köpte en väska.. Vädret var ju inte på topp och därför inte heller mina fötter. Mina skor är inte de allra vattentätaste. När jag kom hem bestämde jag & Felicia oss för att crasha Sebbes rum med en film, så det gjorde vi. Kenza/Kenzon/Kennet var där också. Och nej inte Kenza - bloggaren. Han drog ganska tidigt och det var då det roliga började. Hhahaha, åh. Ja det var roligt det. Vi tänkte ta sista bussen men dumma som vi var tänkte vi inte på att det var vardag och vi missade sista bussen som gick 01.00. Nattbussen skulle inte gå förrän efter en timme, vi stod där och visste varken in eller ut.. Slutade med att vi gick hem. Fick sällskap till rondellen mellan Rosenlund och Östertälje, sen fick vi gå själva. Och jag som är så jävla paranoid och alltid tror det värsta. Jag får hjärtklappning bara jag ser en människa, hör att en bil kommer.. Hade tur, mötte inte en själ förutom en taxi. Taxibilar är ofarliga, har jag intalat mig själv.

Idag hade jag bokat in lite plugg och städning, men vi vet ju alla hur det går när jag planerar att plugga. Nu har jag återigen sparat min recension till sista dagarna, blir så arg på mig själv. Jag har läst 20 sidor på boken.. Höll på att somna. Jag får skylla på ljuset i mitt rum, jag sov ju faktistk till 13.00 idag.

Ikväll ska jag ha filmkväll, fast ensam. Jag ska se American Pie Beta House. Hoppas på många nakna tjejer och big boobs. Bara därför jag ser på den. Nej men fyfan va alla killar är besatta av tuttar. Tuttar hit, tuttar hit. Tuttar tuttar tuttar. Liksom snälla, lugna ner er för guds skull. Efter American Pie ska jag se Grey's anatomy

Imorgon blir det Sthlm på dagen, utgång på kvällen. Förkrök at Elin's Mansion. Förhoppningsvis fullt med fulla villiga killar. Nej men hehehehehehehehe. Jag ska fira att jag fyller år om mindre än två månader. Pusshej
image1448
Sara, Sophie, Emma <3


Kommentarer
Postat av: Sophie

Camilla uppdatera! X)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback