23-24-24-26

Hola hola

I lördags åkte vi hem till Felicia för att fira henne. Margaritas bjöds det på till fördrink och sen en grymt god middag. Kände hur jag kämpade i mig efterrätte sen, det var min favorit men orkade bra äta en bit. Mintkladdkaka, MMMMMM. Vi förade lite och så, men kom på att vi inte var så sugna på att åka till Sthlm. Hade ingen aning om vart vi skulle gå eller nått.. Så vi drog ner på stan istället. Hade väldigt roligt. Dock blev jag en aning sur när nån snodde min drink när jag var ute!! Såklart ska det hända mig. Ska aldrig mer lämna min drink ut sikte!!! Ska be vakten vakta den me sitt liv.
image1446
image1434
image1441
image1438
image1435
image1440
image1439
image1444
image1443
image1442
image1436
image1437

Vaknade rätt tidigt i söndags, med tanke på  när vi hade somnat, så vid 13.30 la jag mig och sov igen och vaknade inte förrän 19.30.. Där var den dagen borta. Kikade på film på kvällen, Good Luck Chuck, vilken jag tyckte var lite för lam för min stil.. Lite dålig handling. Sen somnade jag seeeent

Igår skulle jag återigen upp någolunda tidigt eftersom jag och Felicia skulle till Trosa, till vår illustratör för vår bok. (projektarbete). Höll på att missa bussen dit som gick en gång om året, men som tur var hann vi. Tog en timme dit och där fikade vi och pratade med honom, sen tog vi en av bussarna som gick en gång om året hem.

När kom vi hem planerade vi kvällen lite, så vi åkte ner på stan och åt på Nancys. Så gooooott, har inte ätit där på år och dar. Sen tog vi tåget till Sthlm. Haha, när vi kom till perrongen gick vi in i tåget, sen stängdes dörrarna. Tyckte att det var ovanlgt tomt, bara vi två och två killar. Så vi börjar undra lite och så här vi i högtalaren nått om att tåget ska delas så gå inte in i de fyra vagnarna sönderut. Hur fan ska man kunna veta vilket håll som är söder, tror de att man har en kompass på sig eller?!?! Så vi försöker öppna dörren men det går inte, panik.. Jag kände verkligen pressen, vi var instängda i ett tåg med två turkar.. Ja jag är alltid paranoid men usch, de va inge kul. Sen kom iaf några från SL och öppnade åt oss. Vi såg Juno på Sergel och jag  tyckte den var jättebra.

Idag tror jag det blir en plugg/städdag.. Såvida det inte kommer upp något roligare. Vilket jag hoppas att det gör, jag orkar inte ta itu med mitt spindelgömma till rum. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback