13/2 onsdag.

Jag som trodde jag hade en vanlig hederlig förkylning eller på sin höjd influensa. Idag har jag inte kunnat äta eller dricka.. Dvs inget stannar kvar i magen och också för att det gör så pass ont när jag sväljer. Ni anar inte hur mycket jag längtar efter att få klunka ett stort glas iskallt vatten. Vatten är så underskattat.

Hur som helst så kom mamma hem från jobbet och jag var inte glader pga. mitt tillstånd så hon ringde till närakuten. Fick en tid vid sex och efter en titt i min hals på mina vitprickiga halsmandlar så konstaterade doktorn att jag hade halsfluss.

Tog den första delen av pencilinet för nån timme sedan och det var så jäääävla äckligt. Det var rinnande eftersom jag inte kan svälja tabletter och eftersom jag inte får  behålla något i magen så var jag tvungen att dra ut på det och ta skitsmå skedar. Tog 10 hemska minuter att få i skiten och imorgon väntar åter en del, och dagen efter det och dagen efter det.. Mums

Det är så typiskt och min vanliga otur att jag inte bara får halsfluss utan någon slags magsjuka på det. Men jag hoppas att jag kan äta imorgon.. Det skulle vara nice. OCH DRICKA. VATTEN


Kommentarer
Postat av: J

Fy fan vad äckligt med flytande pencilin. ushasuer

2008-02-13 @ 20:41:15
Postat av: Camilla

jaa det var ingen höjdare :/

Postat av: Johanna

kommer du ihåg när du och elin trodde jag var död i tvåan? vilken jäkla vänner ni var haha ni skule ringt och kollat om jag levde :P aja men iaf så då hade jag halsfluss, magsjuka, öroninflammation och influensa i en enda stor ohärlig blandning. hoppas penicellinet får dig att må bättre nu snart igen!

2008-02-14 @ 13:45:22
URL: http://[email protected]
Postat av: Johanna

varför står min mailadress :S

2008-02-14 @ 13:46:25
URL: http://johannaottilia.blogg.se
Postat av: sarre

aaw :/, gumman då.. krya på dig hjärtat

2008-02-14 @ 18:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback